FAQs

Hoe werkt de € 2,50 korting?
Klik hier voor de uitleg.

Ik heb een e-ticket besteld maar niets ontvangen! Wat nu?
Je kunt het beste even een mail sturen naar tickets@amsterdamcanalcruises.nl o.v.v. de naam waarop je geboekt hebt en de datum (en indien van toepassing de tijd). Je krijgt het ticket dan opnieuw toegezonden.

Kan ik met creditcard betalen?
Natuurlijk. Wij accepteren Visa, MasterCard en American Express.

Mag ik mijn eigen eten meenemen op de rondvaartboot?
Helaas is het niet toegestaan eigen eten mee te nemen aan boord van een reguliere rondvaart.

Mag ik mijn hond meenemen op de rondvaartboot?
Helaas kun je geen hond meenemen op de rondvaart (met uitzondering van hulphonden). Check voor de zekerheid bij de rederij die de rondvaart verzorgt of je wel/niet jouw hond mag meenemen. Op de productpagina van de specifieke rondvaart vind je de rederij die de rondvaart verzorgt.

Zijn er speciale prijzen voor kinderen?
Dit verschilt per rondvaart, museum, tour en attractie. Kijk op de productpagina om te zien of dit wel/niet geldt voor het specifieke ticket.

Ik heb iets aan boord laten laten liggen!
Voor voorwerpen die je hebt laten liggen bij een rondvaart van The Blue Boat Company kun je je voorwerp vinden en claimen op de ilost pagina. Zit jouw eigendom ertussen. Dan kun je het hier direct claimen en laten retourneren. Heb je het op een rondvaart laten liggen die verzorgd wordt door een andere rederij of bij andere aanbieders op onze website? Neem dan contact op met hen. Op de productpagina vind je de naam van het bedrijf.

Kan ik zeeziek worden?
Dat is heel onwaarschijnlijk. De boten varen voornamelijk in de grachten van Amsterdam, waar het water over het algemeen heel rustig blijft.

Zijn er toiletten aan boord?
De meeste boten beschikken over een toilet.

Wat als het regent/stormt/onweert/hagelt/vriest?
De meeste rondvaartboten kunnen geheel afgesloten worden en zijn voorzien van verwarming. Hierdoor zit je, ongeacht het weer buiten, altijd lekker warm. In de grachten kan bijna onder alle weersomstandigheden gevaren worden.

Ik zit in een rolstoel. Kan ik bij jullie varen?
Jazeker! Dit verschilt wel per rederij. Bekijk de productpagina van de specifieke rondvaart of dit mogelijk is of niet. De City Canal Cruise van The Blue Boat Company is geschikt voor rolstoelen. Neem minimaal een dag van tevoren contact met hen op via 0031 20 679 1370.

Niet de vraag of het antwoord gevonden wat je zocht?
Stuur dan een e-mail naar tickets@amsterdamcanalcruises.nl of bel ons +31 20 676 0302.